Foto: Henrik Hansson


lördag 2 januari 2016

Bloggproblem...

Året började med lite sovmorgon och bloggproblem. När jag tillslut kunde lägga ut min text så var allt huller om buller och utan bilder. Ska testa senare idag OM jag  kan rätta till eländet annars får det vara.

Annars blev det en lugn dag där Emil åkte till Sthlm för att döma en hockeycup (spännande) Emma lekte med Emilia och åkte skridskor på Västannorstjärn i 3 timmar. Innebandymatcherna mellan Eric och Lars pågick i timmar ute på verandan , en behaglig dag.
Lars testade ett pizzadegsrecept för att baka hemgjord pizza till kvällen och wow vad bra det blev. Så vi gjorde som många andra svenskar tydligen gör på nyårsdagen, äter pizza.

Många fyller år den 1 januari så passar på att gratulera min syster som fyller år den 1/1 och även Lars kusin samt flera vänner till mig. Hurra och grattis till er alla.

Inga kommentarer: