Foto: Henrik Hansson


söndag 13 december 2015

Ännu en vecka bara försvann

Tiden rullar på och ibland är man i dvala och bara hänger med och ibland är man fullt närvarande. Vad det beror på vet jag inte men antar att många kan känna igen sig i detta. Lite bilder över vad som skett, när jag kommit ihåg att ta kort ;-)

   Luciafirande med Eric
   Vår älskling i skägg ;-)
 Julpyntet får stå högt i år, upptäckte detta en dag när jag åkte till jobbet. Kanske därför jag drar mig för att ta fram alla tomtar och fina prylar
Nu e Katching så stor att han kommer upp i soffan. En plats han får ha för oss.
Men att se Lars utan sin fåtölj var oväntat
  Mysstund vid Djursjön, grilla korv mm
Katching ville verkligen ha korv..... Suck
    Han älskar att springa runt där, vi med
Nästan ett familjefoto, Emil var på dömning i Malung.

Emil har dömt för distriktet flera kvällar denna vecka vilket gör att han sällan är hemma med oss, men han är så glad över att ha en hobby som han verkligen älskar. Idag åker han till Borlänge och dömer två matcher.

På kvällen såg vi filmen Flight vilket jag rekommenderar men oj vilken känslostund den gav. Att se hur en människa agerar utifrån att vara alkoholist var tufft och vi var all gripna på olika sätt när filmen var slut - när man kan relatera en film till sitt egna liv blir det extra känslosamt. Känner en enorm tacksamhet över Lars beslut och även om han fick åka själv till tomteracet i Stockholm idag så hoppas jag att han känner hur jag är med honom igenom hela talet och under resan dit och hem. Vi skulle varit med hela gänget, men ibland är det svårt att få ihop det så jag, djur och barn blev hemma denna lucia och 3:e advent.

Inga kommentarer: